Workshop pentru Formatori

Workshop pentru formatori

 
În weekendul 25 și 26 noiembrie 2017, Fabrica de Emotii si Asociația Go Ahead au organizat prima sesiune de instruire a Formatorilor care vor susține cursul de “Evaluare și Dezvoltare Personală a Copiilor și Elevilor”
 
Sesiunea de instruire a fost condusă de Psiholog Georgiana Tănase, Consilier pentru dezvoltare personală si autoarea cursului. 
 
Cursul s-a desfășurat pe parcursul a două zile timp de 6 ore în fiecare zi. În cele 12 ore pe care cursanții le-au petrecut alături de noi, aceștia au abordat subiecte precum “Structura și dinamica grupului de dezvoltare personală”, “Relația profesor-elev și elev-profesor”, “Legătura dintre gândire, emoții și acțiune”, “Creativitatea și stimularea creativității” și multe alte teme pe care formatorii, la rândul lor, le vor preda cadrelor didactice și didactice auxiliare (pedagog școlar, instructor de educație extrașcolară, asistent social, mediator școlar, instructor-animator).
 
Noutatea instruirii a constat în faptul că participanții nu au parcurs anterior suportul de curs, iar acest lucru i-a ajutat sa înțeleagă ceea ce vor simți viitorii cursanți care vor participa la acest program, reușind astfel sa empatizeze cu aceștia.
 
Tehnicile abordate în cele două zile de curs (jocuri, metode si tehnici de învățare prin cooperare, activități practice individuale și de grup, schimb de idei și opinii, analiza conceptelor și situațiilor diverse) i-au ajutat pe cursanți să se dezvolte din punct de vedere profesional. Deși multi dintre ei sunt psihoterapeuți, psihologi, consilieri școlari cu experiență, au aflat lucruri noi și au intrat în contact cu ultimele tehnici din domeniul Dezvoltării Personale.
 
Încheiem prin a-i saluta pe formatorii din prima grupă: Businixus Magister! Așteptăm cu nerăbdare să ne revedem!
 
Mulțumim tuturor participanților și ne bucurăm că au apreciat efortul nostru, calitatea expunerii și conținutul original al cursului.
Bun venit în echipă!
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *