Cursuri si Ateliere

Ședințe de grup
în clinica noastră

Ateliere
în școli și grădinițe

Cursuri
de formare profesională

DEZVOLTARE PERSONALA

Un proces care dureaza o viata

 

Dezvoltarea personală este un proces care durează toată viața, în urmă căruia descoperi şi înveți să îți pui în valoare resurse de care nu erai conştient până în acel moment.

Este utilă oricărei persoane care, la un moment dat, observându-se şi punându-şi întrebări despre sine, devine conştientă de faptul că poate mai mult, că merită mai mult, dar… nu prea ştie cum să o facă.

Fabrica de Emoții organizează ateliere de formare personală atât pentru adulti, copii și adolescenți, dar și pentru părinți și copii care doresc să înveţe să dezvolte

relaţii mai bune cu cei din jur, să gasească o rezolvare pentru problemele existenţiale specifice, să-și îmbunătățească imaginea de sine și  abilităţile de comunicare.

Ce poti obtine în urma procesului de dezvoltare personala?
- Cunoaşterea de sine, a atuurilor personale, dar şi a slăbiciunilor şi a limitelor personala
- Dezvoltarea capacităţii reflexive şi autoreflexive
- Dezvoltarea capacităţii empatice şi intuitive

SEDINTE DE GRUP PENTRU ADOLESCENTI

Dezvoltarea Personala a Adolescentilor cu varsta intre 12 si 16 ani

Adolescentul caută să-şi formeze şi să-şi dezvolte o identitate personală şi vocaţională, încearcă să se identifice cu un rol profesional. In acelaşi timp, se formează comportamente specifice rolului sexual, crizele prin care trece adolescentul; este o perioadă de tatonare a comportamentului sexual în care băieţii, de exemplu, se dau cu gel, îşi fac ţepi, iar fetele se machiază şi încearcă să se pună în evidenţă printr-o vestimentaţie cât mai sumară. Pentru a ajunge la un simţ clar şi coerent al identităţii, adolescenţii se implică în diverse roluri, fără a se angrena concret în vreunul.

Fabrica de emotii cursuri adolescenti

Criza: Identitate de sine versus confuzie de rol

În acest stadiu apare confuzia de roluri şi întrebarea frecventă a adolescentului: "Cine sunt eu?"; adolescentul manifestă totodată şi un comportament indezirabil, prin însuşi conflictul interior prin care trece: "să am iniţiativa să fac cutare lucru?"; pe de o parte, îşi doreşte să aibă iniţiativă într-o acţiune, pe de altă parte, este inhibat de părinţii care-i dirijează şi limitează fiecare acţiune.

Eşecul în dobândirea unei identităţi clare, durabile are ca rezultat difuziunea rolului, confuzia dintre ceea ce este şi ceea ce doreşte să fie. Scopul educaţional în aceasta etapă este de formare a copilului autonom prin acordarea unei anumite independenţe, discret controlată de părinţi.

Temele Atelierului
•  Cine sunt eu?
• Care sunt nevoile mele?
• Despre iubire si acceptare și dăruire necondiționată.
• Eu pot fi iubită/iubit așa cum sunt?
• Stima de sine. Întâi Eu!
• Ce se ascunde în spatele nevoilor noaste?
•  Stabilirea obiectivelor

În acest grup, adolescentul va învăța: 
• să-și dezvolte încrederea în sine și în propriile capacități;
• să se cunoască și să se simtă bine cu sine;
• să-și cunoască propriile trăiri și emoții și să le exprime în mod constructiv;
• să relaționeze, să coopereze cu ceilalți adolescenții și cu familia;
• să se elibereze de tensiuni, anxietate, frici/temeri, stres, sentimente și gânduri negative;
• să-și dezvolte creativitatea și spontaneitatea;
• să-și îmbunătățească imaginea de sine (stima de sine)
• să-și stabileasca obiective pe termen scurt;

Structura Atelierului
- Un grup este format din maximum 10 adolescenti.
- 2 întâlniri pe luna - miercuri: 23 ianuarie si joi 31 ianuarie, joi 14 si 21 februarie; 7 si 21  martie;
- O ședință durează 1,5 ore, începând cu ora 19.00.
- Costul este de 100 lei/sedință.

Unde se organizează? 
Bucuresti, Sector 1, Bulevardul Alexandru Ioan Cuza, Nr. 53, Ap 1.

Cum mă înscriu?
Telefon: 0747142288 - Tanase Georgiana Malina
e-maill: georgianatns@gmail.com
Formular de Contact

ȘEDINȚE DE GRUP PENTRU COPII

Dezvoltare Personală

 

https://www.fabricadeemotii.ro/wp-content/uploads/2017/12/Web-site-Cover-DP-mic-2-300x400.png

Sedintele de Dezvoltare Personala pentru copii, se desfasoara la sediul clinicii noastre si sunt dedicate copiilor cu varste intre 4 si 9 ani, impartiti in doua grupe: Grupa Mica 4-6 ani si Grupa Mare 7-9 ani.

Atelierul vine in sprijinul copiilor, ajutandu-i sa dobandeasca abilitati interpersonale de relationare si de rezolvare de probleme:

1. Relationare sociala: interactiunea cu ceilalti copii, initierea interactiunii, copilul imparte, ofera si cere ajutor, isi asteapta randul.

2. Rezolvare de probleme: invata sa rezolve conflicte prin strategii adecvate varstei (respectarea regulilor, tolerarea situatiile care provoaca frustrare)

Ședințele se desfășoară sâmbata între orele 10.00 - 11.30 (Grupa Mică) și 12.00 - 13.30 (Grupa Mare) în următoarele zile:

3 Februarie 2018
17 Februarie 2018
3 Martie 2018
17 Martie 2018
31 Martie 2018

Costul unei ședinte pentru fiecare copil este de 100 lei

ATELIER IN GRADINITE SI SCOLI

Yes, I Can!

 

https://www.fabricadeemotii.ro/wp-content/uploads/2017/12/Poster-DP-300x500.jpg

Atelierul de Dezvoltare Personala pentru copii, desfasurat in gradinite si scoli, ii ajuta pe copii sa constientizeze propria persoana si sa identifice persoanele resursă din viata lor.
Copiii invata sa identifie emoțiile și sa aplice tehnicile de reglare emoțională.
In procesul de cunoaștere si autocunoaștere pe care copilul il parcurge de-a lungul atelierului, psihologii Fabricii de Emotii ii invata cum sa isi identifie temerile si furia și cum sa le gestioneze.

Temele Atelierului

• Vocabularul emoțiilor
• Sunt mic și POT!
• Monstrulețul de sub pat...există?
• Butonul Roșu: Furia
• Familia mea
• Reguli și limite?!
• Prietenii mei
• Lumea reală/Lumea virtuală
• Jocul și învățarea
• Cine sunt eu acum?

Ce ne propunem?

• Învățarea comportamentelor alternative în cazul unui conflict
• Înțelegerea funcției regulilor și importanța respectării acestora
• Identificarea calităților părinților și întărirea încrederii în aceștia
• Dezvoltarea jocului creativ cu prietenii
• Învățarea prin joc și joacă
• Manifestarea propriei personalități și acceptarea personalității celuilalt

Metodele folosite in desfășurarea orelor 

Joc de rol (fiecare sesiune va cuprinde un joc de rol, pentru a-i ajuta pe copii să socializeze, să-și învingă timiditatea), jocuri de masă/de tablă/carduri tematice (ce vizează dezvoltarea inteligenței logico-matematice, inteligenței emoționale și a creativității)
Fișe de lucru (individuale și de grup)
Povești terapeutice, tehnici de relaxare
Exerciții și jocuri simbolice (stimularea creativității, a imaginației)

CURSURI DE FORMARE PROFESIONALA

Evaluarea si Dezvoltarea Personala a Copiilor si Elevilor

 

https://www.fabricadeemotii.ro/wp-content/uploads/2017/12/AdobeStock_143148380-300x500.jpeg
Fabrica de Emotii, in colaborare cu Asociatia GO AGEAD, a creat programul de formare “Evaluarea si Dezvoltarea Personala a copiilor si elevilor”.
Programul isi propune sa invete cadrele didactice si didactice auxiliare sa recunoasca potentialul unui elev, sa il ajute, sa il ghideze in alegerea unui drum in viata.
Dezvoltarea personala este un proces de durata ce presupune dobandirea unor competente emotionale si a unor competente sociale pe tot parcursul vietii.
Atunci cand copiii si adolescentii trec prin perioade dificile (adaptarea la gradinita, la scoala, conflictele cu colegii, perioada adolescentei, problemele din mediul familial etc.) au nevoie de modele “sanatoase” de gestionare a situatiilor.
In plus, au nevoie de suport emotional, pe care de cele mai multe ori nu stiu sa il ceara, nici familiei si nici cadrelor didactice.
Programul de formare profesionala este dedicat profesorilor, iar Fabrica de Emotii, prin psiholog Georgiana Tanase - autorul cursului, are rolul de formator de formatori pentru acest curs.
Cursul ajuta profesorii sa gestioneze situatiile dificile care apar intre elevi, dar si intre elevi si profesori, sau elevi si parinti

Una dintre cele mai importante competente pe care profesorul le va dobandi la acest curs este aceea de a face fata unor situatii tensionata in clasa.

Va invata cum sa faca un pas inapoi si sa regandesca strategia de abordare a clasei/elevului, trecand peste convingerile personale si devenind obiectiv.
Din perspectiva elevului, acest lucru poate fi inteles ca o acceptare, pentru ca limitele trebuie puse, dar cu blandete.