Echipa centrului de Autism din cadrul Fabricii de Emoții
Bunătatea și empatia sunt pietrele de temelie ale echipei noastre de terapeuți. Suntem aici pentru a vă ajuta să explorați și să vă înțelegeți emoțiile într-un mod profund și sănătos. Ca profesioniști dedicați, am creat un spațiu sigur și înțelegător unde puteți să vă descoperiți și să vă redescoperiți pasiunile și bucuriile vieții.
Alex Ștefan
Psiholog și Consultant ABA
Sunt Alex Ștefan, Psiholog și Consultant ABA. Prima mea întâlnire cu acest domeniu a avut loc în 2012, când, în cadrul unei asociații care se ocupa de copii cu întârzieri în dezvoltare, am pus bazele unei direcții profesionale pline de satisfacții. În acel an, am absolvit Facultatea de Psihologie și Științele Educației la Universitatea din București. În 2014, am finalizat cursul de Analiză Comportamentală Aplicată în cadrul Asociației pentru Intervenție Terapeutică în Autism.
Pentru a-mi continua formarea profesională, în 2016, am participat la cursul oferit de PECS Romania, care a inclus PECS Basic Training. Apoi, în 2018, am început colaborarea în vederea supervizării cu o echipă de analiști comportamentali (BCBA) cu sediul în Emiratele Arabe Unite, participând în același timp la diverse traininguri ce au inclus prezentarea unui nou sistem de notare (aplicația ACE) și diferite metode de evaluare a recompenselor (această colaborare continuă și în prezent, presupunând o întâlnire săptămânală).
În 2021, am absolvit cursul oferit de Asociația Autism Voice și Clemson University în vederea aplicării pentru acreditarea internațională BCBA. Toate acestea reprezintă 11 ani în care am lucrat și am evoluat în domeniul analizei comportamentale, singurul care oferă o bază științifică atunci când discutăm despre progrese în tulburarea de spectru autist sau alte întârzieri în dezvoltare.
Ruxandra Sima
Terapeut ABA
Sunt absolventă a Facultății de Psihologie de la Universitatea București și a cursurilor de masterat în Psihologie Clinică de la Universitatea Titu Maiorescu.
Pentru aprofundarea cunoștințelor acumulate în timpul formării academice și pentru a pune în practică calitățile mele native în relația cu copiii, lucrez de peste doi ani cu copii atipici.
Am început în calitate de shadow, iar ulterior am devenit terapeut ABA.
Sunt o persoană determinată, perseverentă, creativă și curioasă, care este ferm convinsă că învățarea este un proces continuu pe tot parcursul vieții.
Veronica Gherghel
Terapeut ABA și psiholog clinician sub supervizare
Sunt absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității București, licențiată în Psihologie. În prezent urmez cursurile Masterului de Psihologie Clinică și Psihoterapia Copilului și a Familiei, în cadrul aceleiași Universități.
Sunt terapeut ABA și psiholog clinician sub supervizare. Practic terapie ABA din anul 2022 cu profesionalism și dedicare, având la bază cursul „Analiză Comportamentală Aplicată în Tulburările de Spectru Autist”, organizat de Asociația pentru Intervenție Terapeutică în Autism (AITA).
Sunt o persoană caldă, creativă și răbdătoare, găsind bucurie în fiecare moment petrecut în mijlocul copiilor. Consider că este important să mă implic atât într-un proces continuu de îmbunătățire a abilităților, cât și într-o conexiune autentică cu cei mici.
Liana Sima
Am decis să încep voluntariatul la Centrul „Fabrica de Emoții”, atrași de pasiunea mea pentru lucrul cu copiii și într-un moment de tranziție între două job-uri. Ceea ce a început ca o oportunitate de a contribui la comunitate s-a transformat rapid într-o experiență remarcabilă.
După primele trei luni de voluntariat, am simțit o conexiune puternică cu copiii și bucuria de a petrece 8 ore pe zi alături de ei. Hotărârea de a mă implica mai profund a fost luată în urma observării receptivității unui copil față de cerințele unei colege, după o serie de răspunsuri cu ajutor.
Acest moment a fost o revelație și mi-am dorit să contribui la evoluția copiilor în procesul lor de învățare. Astfel, am ales să aduc bucurie și sprijin în cadrul acestui mediu în fiecare zi, unde jocul și învățarea se întâlnesc într-un mod special și benefic.